Pages

Saturday, February 2, 2013

Berdebarnyerr...

Assalamualaikum..

Lama tak update blog nie.. sian die ye.. Alhamdulillah skarg aku da hamil lebih 9 bulan, lagi beberapa hari nak due.. klu dihitung memang akan rasa berdebar. Tapi tak sabar nak menanti kehadiran cahaya mata sulong nie.. Aku dah amik cuti awal seminggu dari tarikh due.. Pe lagi duk rumah suami mengular je la.. x blehla nak wat keje sambil berdiri lelama.
Planning nak bersalin kat hospital putrajaya, Wallahua'lam. Mudah-mudahan tiada ape-ape halangan. Hari selasa nie aku last wat checkup kandungan kat KK Nilai.
Selama aku hamil ni aku da mengamalkan produk Salindah. Setakat yang aku makan sehingga sekarang, Alhamdulillah tiada ape-ape alahan yang teruk, bekerja pun tak terasa penat. Melainkan kalau aku termakan@ mengada2 nak makan makanan pedas, alamat perut, kerongkong sume akan bermasalah. Aku akan terus makan produk ni sehingga habis pantang, mudah-mudahan tak ada ape2 komplikasi semasa dan selepas aku melahirkan samada kepada aku ataupun pada bb.
Semoga Allah permudahkan proses kelahiran dan semoga anak mama selamat lahir kedunia.

No comments:

Post a Comment