Pages

Thursday, October 3, 2013

CAMNER NI..

Assalamualaikum..
Dah lama x update blog.. tetiba rasa arini berkobar2 nak tulis.
Nak cerita aku ni da memacam pk camne cara nak tambah pendapatan.
1st konon nak jadi penulis, tapi harapkan idea x datang2, berkobar nye lebih tapi apa pun x jadi.
2nd nak wat kerja sambilan melalui survey, tapinye ble dapat soalan tuk jawab survey asikla anda tak dpilih tuk jawab surver dorang, dapatla point bonus nye aje.. alamatnye ble masa point aku nak banyak supaya aku boleh tebus duit.
K takpe 3rd plak ternampak kat paper ada kerja sambilan kat rumah lipat katalog ngan wat gelang manik, dah bagi duit pendaftaran pn kat sykt tu, tapi sampai sekarang takde feedback, lebur duit aku, nasib ckit tapi lepas juge la makan tngahari tuk seminggu. Aduii.. payah betul nak jumpa jalan tuk tambah pendapatan ni.
Terbaru aku ternampak kat fb da bisnes jual kain.. cam best je.. bg tau hubby, die cakap bisnes ni pelaburan, aku tau tu.. modal nak stat pn besar, banyak aku kena pk, sebelum aku start.
Ya Allah redhailah perjalanan hidupku.. murahkan lah rezki ku dan seluruh ahli keluargaku..amin.

No comments:

Post a Comment